Godmorgon

Godmorgon allihoppa. Idag ska jag typ tare chill först, sen ska jag upp till stallet (hehe, om jag hittar någon skjuts)
efter det ska jag typ hem igen och typ bara tare lungt kolla på tv eller nått sen typ sak vi fira min morbror.. Juste halv åtta igår morse väckte mamma mig o sa att det va ström avbrott sen sa hon att vi var tvungna o åka upp till stallet för att tjejen som skulle mornat inte kom upp för att det låg ett stort träd mitt på vägen. När vi kommer fram så merker vi att träret som har ramlat på väge har dragir med sig en ledning, så jag och mamma börjar gå och när vi har kommit en bit fram efter trädet så ligger det två ssstttoooooorrrrraaaaa träd, en av dom hade bara ramlat ner på marken men det andra hade ramlat på el ledningen och på sidan av vägen liggerr en vanlig son där svart ledning. Så vi va tvugna att åka runt allting.. Fett kul NOT !!!!!!!!! Aja iallafall så när vi kommer upp till stallet till slut så är det ju klart att det ska vara ström avbrott. Sen går allt bra där uppe.  Och när vi skulle hem så fick vi stanna på macken o köpa frukost........ Och när vi kommer hem  så är det såklart fortfarande stöm avbrott.
Pözz pözz :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0