skoj!

Har precis tagit en dusch :) Fett skönt asså! Känns som om jag inte duschat på jätte länge :oo Aja.. Ska övertala min pappa att han ska föra över bilderna på mig och jojje nu!

Imorgon ska jag nog t tumba och handla en kajal. Har bara en svart och behöver en brun :)
Ska även servera på jullunchen i skolan imorgon.. Julmust, efterrätt o lite annat. Det pinsammaste är ju att man måste ha tomteluva :O Kommer ju typ döö?

En liten vecko-planering:
Måndag: Åka t tumba och handla
Tisdag: Stallet :D
Onsdag: Skolslutning o göra något med Emmy, kanske :)
Torsdag: Ingen aning.. Softa?
Fredag: Fixa det sista innan julafton! :)
Lördag: JULAFTON! Åka t låtsasfaster med pappa och jesper :)
Söndag: Mammas födelsedag! Åka t mormor och morfar och fira :)
Jaag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0